Ella

Het ritje naar Ella was niet zo lang. Zo’n 2.5 uur rijden. Halverwege stopte we om naar een waterval te kijken genaamd Ravana falls.
Er stonden ook wat kraampjes en er zaten veel aapjes op de rotsen.

Bij aankomst in 7th hill konden we gelijk genieten van een prachtig uitzicht.

De kamer leek prima, hij stonk alleen nogal. Ik kon de lucht nog niet thuisbrengen. We zijn toen naar het plaatsje gelopen ( 2 km verderop ) en liepen langs een grote vuilnisbelt met mega veel honden en puppys. Zo schattig. Het is hier heel stijl omhoog of naar beneden. Flinke inspanning voor onze kuiten.

Wat gegeten en rondgelopen in het centrum. We wilde op tijd gaan slapen omdat we graag een mooie wandeling wilde maken naar little adams peak en naar de 9 arches brug. Dus we zouden om 6.30u ontbijten. Nog een poos voor ons huisje gezeten, en een stank in die kamer. Maar goed luchten. . schimmel.. Bleek het te zijn. Nou ja is niet anders.. Het blijft azie. Met het avondeten wilde ik skypen met mama. Maar toen viel de stroom uit. Heel het plaastje ( we zitten vrij hoog dus keken over het dorpje uit ) was pikkedonker. Na een kwartiertje hadden we gelukkig weer stroom. Toen we naar onze kamer gingen werd ik steeds zieker.
Het blijkt dat de hele kamer/ muren onder de schimmel zat en ik schijn daar dus allergisch te zijn. ( nooit geweten ) ik werd zo ziek dat we besloten om buiten te slapen, ik wilde die kamer echt niet meer in.

De volgende morgen zijn we niet gaan wandelen. Maar hebben gelijk een andere slaapplek gezocht. ( lieve Wout )
Waar we nu zitten is heerlijk.. Half 9 in de ochtend waren we er al. En zijn toen ( met veel pijnstillers ) toch de wandeling gaan doen. Het was zo mooi en leuk. Wat een klim, ik hoorde een andere vrouw zeggen ” en dat noemen ze dan little adams peak” haha. Maar schitterend uitzicht en een hele leuke wandeling. Op de terugweg naar de brug sprak een vrouwtje ons aan dat we ook een kortere route konden nemen. ( komen die roots toch nog van pas haha )

en wat hadden we het warm van al dat wandelen. . een lekker zomers buitje zou niet verkeerd zijn. Ja,dat kun je beter niet zeggen natuurlijk! ( moeders zou zeggen: dat is de goden verzoeken ) Wat begon als een klein buitje eindigde in de rest van de dag regenen. Met toek toek terug naar het centrum om wat te eten. We waren doorweekt. Opeens zien we overal bloed bij Wout.. Het bleef maar lopen op zijn benen en arm. Dat was even schrikken. Hij bleek een aantal bloedzuigers aan zich vast te hebben. Blegh. Niks ernstigs gelukkig, maar misschien kwam dat toch door die afsnij route.. Toen de avond viel waren we echt ziek en allebei koorts. Klote schimmel!. Dus de volgende dag maar een dag op bed gebleven.

Vandaag gaat het iets beter.
We zijn naar beneden gelopen voor treinkaartjes. 11 feb gaan we naar Haputale. Nu nog maar even goed uitzieken en dan op naar het volgende avontuur 🙂

2 Responses

1. Sonja
    Sonja 9 februari 2018 at 16:14 |

Hoop, dat jullie snel weer tip top zijn want er valt nog zo veel te doen en te genieten voor jullie!

Liefs,
    PaMa

2. Ramon
    Ramon 12 februari 2018 at 18:10 |

Hey Kim en Wouter,

Wat een avonturen maken jullie mee. Hopelijk zijn jullie weer snel opgeknapt en kunnen jullie genieten van de rest van jullie mooie reis.

Groetjes, Ramon, Janneke, Anna en Niek

reacties zijn gesloten.

x
Follow

Follow this blog

Get every new post delivered right to your inbox.